TROMSOPPLEVELSER 2.0

Visit Tromsø er et destinasjonsselskap med en sterk driv og passion, som vi er utrolig takknemlige for å få jobbe så tett med! De er en fellesmarkedsfører for reiselivsbedrifter i Tromsø-regionen, som sammen jobber med merkevarebygging av Tromsø som attraktivt reisemål. Vi har vi fått bidra i prosjektet "Tromsopplevelser 2.0". der vi holdt 4 kurs for deres medlemsbedrifter: "Storytelling Stories", "Mobilfoto", "Engasjerende kommunikasjon" og "Sosiale medier med mobilen". Kursene har hatt engasjerte deltagere som ønsket å utvide sin kompetanse om sosiale medier, og vi elsker å kunne veilede dem i dette og gi dem resultater på sine plattformer! Visit Tromsø gjør et strålende arbeid med å bidra til flere tilreisende til regionen og vi er glad for at de har gitt oss erfaring og innsikt i et spennende miljø innen turistnæringen!

I prosjektet «Tromsopplevelser 2.0», initiert av Innovasjon Norge, har vi fått muligheten til å tilby våre partnere kompetansehevende kurs. Vi har brukt Renommé på flere av kursene, primært om bruk av sosiale medier og kommunikasjon. I etterkant av kursene har deltagerne fått deltatt i en spørreundersøkelse om verdien av kursene. Våre medlemmer gir kursene utelukkende TOPP score! Vi i Visit Tromsø-Region er ikke overrasket, for å se resultatene kursene har gitt, har vært helt ubetalelig. Prosjektet er ikke ferdig, og vi vil uten tvil bruke Renommé igjen og igjen! For en gjeng med kompetente, rå-dyktige mennesker. Team Renommé med Jenny i spissen!

- Sylvi Bakkeby, utviklingssjef i Visit Tromsø